TOUR DE FRANCE magasinet

OPLAG
25.000

UDGIVES
7. JUNI
2019

180-196
SIDER

FOLIERING
MED INDSTIK

Tour De France-magasinet fortsætter succesen og styrker dækningen af holdene, etaperne og kommer endnu tættere på de danske håb i 2019-udgaven af verdens største cykelløb. Man får historier om favoritterne, tidligere tiders store oplevelser; vi klæder læseren på til sommerens største sportsbegivenhed.

I 2019 har vi igen kortet over sommerens rute i Frankrig, med i det lækre, folierede magasin.

Se priser og annonceformater her

Se oversigtskort her

 


MÅLGRUPPE
Målgruppen er 85% mænd fra 18-60+ år, 15% kvinder i alderen 18-60+ år. Med personlig indkomst mellem 299.000 - 500.000 om året. Landsdækkende medie, med ligelig fordeling af læsere Øst/Vest for Storebælt. 


MARKEDSFØRING OG DISTRIBUTION
Oplaget på 25.000 magasiner distribueres og forhandles i ca. 4.500 butikker fordelt over hele landet. Endvidere er der mulighed for at tilkøbe magasinet via digitale platforme, som modtages med posten. Magasinet markedsføres via egne medier, heriblandt Eb.dk, samt den trykte avis Ekstra Bladet. Der markedsføres ligeledes i den trykte avis Tipsbladet.


 

KONTAKT OS:
Kontakt os for yderligere informationer om Tour de France magasinet.

Martin Ølgaard
Telefon: 22 72 17 23
E-mail: mar@wecom.dk

Bo Møller
Telefon: 22 17 84 62
E-mail: bm@wecom.dk

Se uddrag af TOUR DE FRANCE magasinet