TOUR DE FRANCE magasinet

OPLAG
25.000

UDGIVES
12. JUNI
2020

180-196
SIDER

FOLIERING
MED INDSTIK

Tour De France-magasinet fortsætter succesen og styrker dækningen af holdene, etaperne og kommer endnu tættere på de danske håb i 2019-udgaven af verdens største cykelløb. Man får historier om favoritterne, tidligere tiders store oplevelser; vi klæder læseren på til sommerens største sportsbegivenhed.

I 2019 har vi igen kortet over sommerens rute i Frankrig, med i det lækre, folierede magasin.

Se priser og annonceformater her

Se oversigtskort her

 


MÅLGRUPPE
Målgruppen er 85% mænd fra 18-60+ år, 15% kvinder i alderen 18-60+ år. Med personlig indkomst mellem 299.000 - 500.000 om året. Landsdækkende medie, med ligelig fordeling af læsere Øst/Vest for Storebælt. 


MARKEDSFØRING OG DISTRIBUTION
Oplaget på 25.000 magasiner distribueres og forhandles i butikker fordelt over hele landet. Magasinet markedsføres via egne medier. Der markedsføres ligeledes i den trykte avis Tipsbladet.


 

KONTAKT OS:
Kontakt os for yderligere informationer om Tour de France magasinet.

Martin Ølgaard
Telefon: 22 72 17 23
E-mail: mar@wecom.dk

Bo Møller
Telefon: 22 17 84 62
E-mail: bm@wecom.dk

Se uddrag af TOUR DE FRANCE magasinet