BIKE SEASON

OPLAG
25.000

UDGIVES
8. MARTS 2019

132
SIDER

FOLIERING
MED INDSTIK

Bikeseason er din optakt til 2019 i professionel cykelsport

Vi har interview og portrætter af de danske og udenlandske superstjerner, alt om holdene og insiderviden om de store løb i 2019. Vi favner alt fra de store endagsløb i Europa til de vigtigste etapeløb, Giro’en og Vueltaen. Læseren kommer tæt på danske stjerner som Jakob Fuglsang og kommer med ud til de store cykelbegivenheder i reportager og analyser, ligesom vi også husker de store historiske løb og legender.

Se priser og annonceformater her

Materiale deadline 20. Februar


MÅLGRUPPE
Målgruppen er 85% mænd fra 18-60+ år, 15% kvinder i alderen 18-60+ år. Med personlig indkomst mellem 299.000 - 500.000 om året. Landsdækkende medie, med ligelig fordeling af læsere Øst/Vest for Storebælt. 


MARKEDSFØRING OG DISTRIBUTION
Oplaget på 25.000 magasiner distribueres og forhandles i ca. 4.500 butikker fordelt over hele landet. Endvidere er der mulighed for at tilkøbe magasinet via digitale platforme, som modtages med posten. Magasinet markedsføres via egne medier, heriblandt Eb.dk, samt den trykte avis Ekstra Bladet. Der markedsføres ligeledes i den trykte avis Tipsbladet.


 

KONTAKT OS:
Kontakt os for yderligere informationer om BikeSeason.

Martin Ølgaard
Telefon: 22 72 17 23
E-mail: mar@wecom.dk

Bo Møller
Telefon: 22 17 84 62
E-mail: bm@wecom.dk

Se uddrag af BIKE SEASON